GAU Onboarding 2023

Deze wedstrijd is afgelopen. Klik hier om de winnaar te zien.

Wil jij een plek bemachtigen voor het onboardingprogramma van de GAU vanaf februari 2023?

Om nieuwe vakgenoten snel in te werken en vertrouwd te maken met alle ins & outs van het algemene uitgeefvak, heeft de GAU een speciaal onboardingprogramma ontwikkeld. Het programma reikt de deelnemers de kennis en vaardigheden aan, zodat ze snel en volwaardig kunnen meedraaien binnen hun organisatie. Daarnaast stimuleert het programma de ontwikkeling van persoonlijke vaardigheden en attitude die voor medewerkers in het uitgeefvak onmisbaar zijn.

Om iedereen een kans te geven onderdeel te kunnen zijn van dit programma bieden de Groep Algemene Uitgevers (GAU) en Stichting Elspeet één jonge boekenvakker de mogelijkheid om een plek binnen het onboardingprogramma te winnen t.w.v. € 1.250,- excl. btw. De winnaar zal onderdeel zijn van het leerjaar dat in februari 2023 begint. Dus ben jij nieuw in het algemene uitgeefvak en wil je jouw kennis verrijken? Meld je dan snel aan en maak kans op deze onmisbare ervaring!

Beargumenteer in maximaal één A4 waarom jij deze plek binnen het onboardingprogramma van de GAU verdient. Beantwoord daarin de volgende vragen:

• Hoe kijk je naar je huidige functie en werkzaamheden in het algemene uitgeefvak?

• Hoe zie jij je carrière in het algemene uitgeefvak over vijf jaar?

• Hoe zou je het onboardingprogramma willen inzetten om je doelen te realiseren?

Voorwaarden voor deelname

• Je bent 35 jaar of jonger
  • Je bent werkzaam in het uitgeefvak en relatief nieuw
  • Je hebt een aanbeveling van een mentor binnen je organisatie

Lever het antwoord op de vragen, je CV en aanbeveling in via een mail aan elspeetbestuur@gmail.com. De deadline is zaterdag 10 december 2022 om 23.59 uur. De winnaar wordt bekendgemaakt op 15 december.

Wil je meer informatie over het GAU Onboardingprogramma? Kijk dan op: www.algemene-uitgevers.nl/projecten/gau-onboardingprogramma.